מתחילים בתאריך: 11.10.2026, ימי ראשון בין השעות 15:45-18:45
מבנה התוכנית: 30 מפגשים בשני סמסטרים (15 מפגשים בכל סמסטר)
מרצים:
- בני יעקב - מייסד ושותף מכללת טריותרפיה, פסיכותרפיסט אדלריאני, מחבר, מרצה בינלאומי ויו"ר עמותת טריותרפיה.
- חנן סלוק - מייסד ושותף מכללת טריותרפיה עובד סוציאלי קליני, פסיכותרפיסט, מנכ"ל ומנהל אקדמי מכללת טריותרפיה.
- אן סלוק - נשואה ואם. קרימינולוגית קלינית. מתמחה בטיפול בנשים, דרך תוכנית 12 הצעדים והילדה הפנימית. הולכת בדרך 12 הצעדים.
מיקום: בניין דימול, רמת גן, ז'בוטינסקי 1, קומה 4, חדר 402
עלות: 11,000 ש"ח (עד 10 תשלומים ללא ריבית)
דרישות ההכשרה: נוכחות ב-80% מהמפגשים לפחות, השתתפות פעילה והגשת עבודת סיכום



