עמוד הבית / לימודי פסיכותרפיה
פסיכותרפיה ממוקדת התמכרויות, טראומה ומערכות יחסים
היא תוכנית טיפול בעלת שלושה שלבים אשר מתחקה אחר שורשי ההתמכרות בתוך נפשו של האדם.
בעידן בו אנו נמצאים, בני אדם מחפשים "פתרונות" למצבם הנפשי והרוחני, ובאופן לא מודע נכנסים למעגלים התמכרותיים שונים, ו"מתחדשים" בהתמכרויות חדשות.
מחלת ההתמכרות היא נטייה שנמצאת בכל אחד מאתנו, אצל אחדים היא תתפרץ ותהפוך למחלה קיצונית ואצל אחרים היא יכולה להתפרץ אך לא תהפוך למחלה קיצונית אשר תגרום לאובדן שליטה ולחוסר ניהול בחייו של האדם ולכך יש סיבות. הפגיעה של של מחלת ההתמכרות באדם היא בכל תחומי חייו, היא הורסת כל תחום ותחום בחייו, פגיעה- נפשית, רוחנית, משפחתית, זוגית, חברתית, כלכלית ועוד..
אנו מבינים היום יותר ויותר שהתמכרות היא מחלה של הגוף הנפש והרוח וככזו היא צריכה את המענה לשלושת המישורים האלה.
גישה זו מקדימה את כל הגישות הטיפוליות העוסקות בהתמכרות בתפיסתה את נושא ההתמכרות כמחלה ומתבססת על שלושה שלבים טיפוליים- טיפול בהתמכרויות, טיפול בטראומה ושיקום מערכות יחסים
אנו מאמינים מאוד שהטיפול בשלושת הנושאים האלה, מביא את האדם המחלים לאיזור מבטחים מסכנת התפרצות המחלה, ממעבר להתמכרויות אחרות ומהחלפת התמכרות בהתמכרות.
התמכרות
טראומה ומציאת ה”עצמי” האמיתי
חידוש ובניית מערכות יחסים
אנו מביאים בשורה חדשה לטיפול בהתמכרויות מכל הסוגים ומכל הזנים, אנו מבינים את פניה המשתנות של מחלת ההתמכרות ומכירים את שורשיה ואת הדרך להביא את האדם לדרך חיים חדשה.
צוות המרצים המקצועי שלנו, והמומחים שפיתחו את השיטה.
מתמחה ב - מייסד, מומחה בשיטת 12 הצעדים 33 שנים, פסיכותרפיסט.
מתמחה ב - מייסד, עוס' קליני טראומה, מומחה בשיטת 12 הצעדים 32 שנים, פסיכותרפיסט.
מתמחה ב - 12 הצעדים, סטודנטית במכללת טריותרפיה, מנחת קבוצות
מתמחה ב - 12 הצעדים מנחה קבוצות
מתמחה ב - 12 הצעדים, סטודנט במכללת טריותרפיה, מנחה קבוצות
מתמחה ב - 12 הצעדים, סטודנט במכללת טריותרפיה, מנחה קבוצות
מתמחה ב - 12 הצעדים, סטודנט במכללת טריותרפיה, מנחה קבוצות
מתמחה ב - פסיכותרפיסטית, מטפלת משפחתית, מרצה ומנחת קבוצות במכללת טריותרפיה.
לצד המפגש עם המשגות תיאורטיות מושם דגש רב על התפתחותם האישית והקלינית של התלמידים. שנות הלימוד מלוות בהדרכה הקבוצתית לצד הדרכה אישית. כך מתאפשרת היכרות עם העולם הפנימי והדינמיקה של המטפל והמטופל בתוך מרחב בטוח, בו יוכלו התלמידים לבחון את הדינמיקה המורכבת המתפתחת מתוך המפגש הבינאישי.
בתכנית הלימוד משולבות גם הרצאות אורח שמתקיימות בימי הלימודים וכן סמינרים מרוכזים בין הסמסטרים, או בסוף שנת הלימודים.
הלימודים יתקיימו אחת לשבוע בימי ראשון, בין השעות 16:45-20:45.
124 ש”א- 4 שעות שבועיות
בכל שנה מארחת התכנית מרצים אורחים מתחומי הפסיכותרפיה, ומתחומים משיקים, במטרה להביא זוויות ראיה נוספות על הנלמד בתכנית.62 ש”א- 2 שעות שבועיות
מטרת הסמינר היא לפתוח מרחב קבוצתי שיאפשר לכל משתתף להמשיך ולפתח את העצמי שלו\ה כפסיכותרפיסט\ית דרך הבאת מקרים לדיון בקבוצה שימוש בקולות ותחושות הקבוצה כ"היכל של מראות" היכולים לתת זוויות הסתכלות מגוונות להבנת המקרה ודרך עבודתו של המטפל.בהיקף שעות משתנה
בין הסמסטרים יהיה יום עיון אחד בנושאים הקשורים לחומר הנלמד, עם מרצים שונים מתחומי הפסיכולוגיה הפסיכיאטריה והרוח.32 ש”א- שעה בשבוע
הדרכה אישית תוכל להתקיים מול מדריך בעל הכשרה בטיפול בהתמכרויות ובהבנת הפסיכולוגיה הרוחנית של הילד הפנימי.עבודת הגמר תוגש בתום השנה השלישית ללימודים. במהותה, היא נועדה לתת ביטוי לתהליך הלמידה המתמשך במסגרת התכנית, לשקף תהליכי אינטגרציה בין הקליניקה לתיאוריה, דרך נקודת המבט האישית והצומחת של התלמיד/המטפל. צוות התכנית ילווה כתיבה זו.
הגשת העבודה וקבלת ציון "עובר" הינם תנאי לקבלת תעודת הגמר.
לתלמיד אשר ישתתף באופן סדיר בלימודים וימלא אחר כל הדרישות האקדמיות של התכנית, תוענק תעודת גמר מטעם מכללת טריותרפיה והמכון העולמי, פסיכותרפיה ממוקדת התמכרויות - התמכרויות, טראומה, ומערכות יחסים.
כמה מילים מהבוגרים שלנו על לימוד פסיכותרפיה במכללת טריותרפיה
כל שיעור מדברים עלי ועל מה שעבר עלי בחיים שלי, וזו הדרך הטובה ביותר ללמוד לטפל באנשים
סיוון ויצמן
הכלי הראשון שהמרצים במכללה מאפשרים לי זו הכניסה פנימה לתהליך אישי. המרצים עצמם חיים דרך אישית מאוד עמוקה.
חמי בר יוסף
הלימוד והמפגש עם המרצים שהם המובילים בתחום בארץ בעיניי, ניתנה לי ההזדמנות "לפתוח את הדלת לבית שנולדתי בו"
שרון אלגרבלי
משהו יותר עמוק בחיים שלנו מנהל אותנו, יש גרעין שממנו נובע הכל, אני פה שנה ולמדתי כאן המון בכל התחומים.
פנחס בן נעים
כשהגעתי למכללה הזו ודיברנו על הילד הפנימי, הבנתי שזה מה שהיה חסר לי, זה השורש...חוויתי התעוררות רוחנית.
שלומי פימה
אני חייבת להגיד שמחולל השינוי בחיים שלי זו השנה האחרונה, זה ניכר גם במסגרת העבודה שלי...
עליזה בר
כל שיעור מדברים עלי ועל מה שעבר עלי בחיים שלי, וזו הדרך הטובה ביותר ללמוד לטפל באנשים
סיוון ויצמן
הכלי הראשון שהמרצים במכללה מאפשרים לי זו הכניסה פנימה לתהליך אישי. המרצים עצמם חיים דרך אישית מאוד עמוקה.
חמי בר יוסף
הלימוד והמפגש עם המרצים שהם המובילים בתחום בארץ בעיניי, ניתנה לי ההזדמנות "לפתוח את הדלת לבית שנולדתי בו"
שרון אלגרבלי
משהו יותר עמוק בחיים שלנו מנהל אותנו, יש גרעין שממנו נובע הכל, אני פה שנה ולמדתי כאן המון בכל התחומים.
פנחס בן נעים
כשהגעתי למכללה הזו ודיברנו על הילד הפנימי, הבנתי שזה מה שהיה חסר לי, זה השורש...חוויתי התעוררות רוחנית.
שלומי פימה
אני חייבת להגיד שמחולל השינוי בחיים שלי זו השנה האחרונה, זה ניכר גם במסגרת העבודה שלי...
עליזה בר
בין הסמסטרים יהיה יום עיון אחד בנושאים הקשורים לחומר הנלמד, עם
מרצים שונים מתחומי הפסיכולוגיה הפסיכיאטריה והרוח.
שיעור | נושא השיעור | חומרי קריאה |
---|---|---|
1 | היכרות, הסבר תוכנית הלימודים - חנן ובני | הסבר עבודת סוף הסמסטר |
2 | חנן - משפחה לא מתפקדת בני - המשך, משפחה לא מתפקדת | מאמר מס' 1 התפתחות ההחלמה ילדים בוגרים |
3 | חנן - פחד מאנשים ומדמויות סמכות בני - מחוסר ישע לחוסר אונים | מאמר מס' 2 הילד מול דמויות סמכות |
4 | חנן - אובדן הזהות וחיפוש אישורים בני - חוסר אונים הוא לא חוסר ישע | מאמר מס' 3 הקשר בין הריפוי לאובדן הזהות |
5 | חנן - הפחד של הילד מאנשים כועסים ומביקורת בני - חוסר אונים וחיים בלתי מנוהלים | מאמר מס' 4 הילד הפנימי - התמודדות עם ביקורת וכעס |
6 | חנן - איך ילד בוגר הופך למכור? נמשך תמיד למערכות יחסים התמכרויותיות בני - אבחון המחלה - כפייתיות, אובססיה וריכוז עצמי | מאמר מס' 5 הזוגיות של ילדים בוגרים מכורים |
7 | חנן - לחיות את החיים מתוך נקודת מוצא של קורבנות בני - המחלה הנפשית | מאמר מס' 6 קורבנות וההשלכות על תפקודי החיים |
8 | חנן - יתר לקיחת אחריות בני - שליטה ותלות | מאמר מס' 7 כיצד האחריות יתר מסדרת לנו את החיים |
9 | חנן - אשמה- הזימזום האינסופי בנפש בני - ריכוז עצמי אובססיבי | מאמר מס' 8 גילוי האשמה שחרור מכפייתיות |
10 | חנן - ריגושים - החומר הדליק בנפש בני - ההתמכרות הרגשית | מאמר מס' 9 מהי התמכרות לריגושים? |
11 | חנן - החלפת אהבה ברחמים בני - עיוותים רגשיים | מאמר מס' 10 איך קרה שרחמים תפסו את מקום האהבה? |
12 | חנן - שחרור החניקה הרגשית הטראומתית בני - יסודות האמונה בכוח גדול | מאמר מס' 11 שורשי הניתוק הניתוק הריגשי והרוחני |
13 | חנן - שיפוטיות וביקורתיות עצמית אלימות כלפי ה"עצמי" בני - מחסומים לאמונה | מאמר מס' 12 כמה הרסני הכוח של השיפוטיות והביקורתיות ההורה הביקורתי |
13 | חנן - שיפוטיות וביקורתיות עצמית אלימות כלפי ה"עצמי" בני - מחסומים לאמונה | מאמר מס' 12 כמה הרסני הכוח של השיפוטיות והביקורתיות ההורה הביקורתי |
14 | חנן - חרדת נטישה של הילד הפנימי בני - החלפת פחד באמונה | מאמר מס' 13 שחרור מחרדת נטישה |
15 | סיכום סמסטר |
שיעור | נושא השיעור | חומרי קריאה |
---|---|---|
1 | חנן - העברה בין דורית של חוסר תפקוד בני - הגדרה חדשה של כוחות גדולים בחיים של הילד הפנימי | מאמר מס' 14 הבנה ומודעות לחוסר תפקוד - ריפוי |
2 | חנן - תגובתיות - כלים הישרדותיים בני - מאי שפיות לשפיות תגובתית | מאמר מס' 15 איך אפשר להגיע לאני האמיתי ע"י הימנעות מתגובתיות |
3 | חנן - הפנמת ההורים שלנו, ההורים שלנו חיים בתוכנו בני - מיהו ההורה האמיתי - אלוהים | מאמר מס' 16 בניית הקשר עם ההורה האמיתי |
4 | חנן - סוגי התעללות והזנחה בני - קבלת ההחלטה לשינוי | מאמר מס' 17 הכרת הצד המזניח והמתעלל שבנו |
5 | חנן - המשך סוגי התעללות והזנחה בני - יישום ההחלטה בחיי ביום יום | מאמר מס' 17 המשך מאמר הכרת הצד המזניח והמתעלל שבנו |
6 | חנן - עיוותי חשיבה - פרפקציוניזם, שליטה, חשיבה של שחור ולבן, הורה ביקורתי בני - שינוי חשיבה ע"י מסירה וחיבור לעצמי האמיתי | מאמר מס' 18 עיוותי חשיבה שלנו מנטלי ורוחני |
7 | חנן - בושה מרעילה בני - ניקיון רוחני | מאמר מס' 19 בושה מרעילה |
8 | חנן - ניקיון העצמי מבושה בני - קבלה עצמית | מאמר מס' 20 ריפוי העצמי מבושה |
9 | חנן - בניית הורה אוהב פנימי בני - מיקוד בעצמנו ובפתרון | מאמר מס' 21 כלים להתחברות עם ההורה האוהב |
10 | חנן - המשך בניית אהבה עצמית בני - אלוקים הוא אהבה | מאמר מס' 22 אהבת אלוהים |
11 | חנן - בני המשפחה המופנמת בני - שטחים מתים - הכחשת אזורים שאנו מתקשים לראות | מאמר מס' 23 הכחשה - הדבק של משפחה לא מתפקדת |
12 | חנן - ילד/ה, נער/ה, הורה ביקורתי, הורה אוהב בני - בניית עדינות ורגישות העצמי הפנימי | <strong>מאמר מס' 24</strong> ריפוי המשפחה הפנימית |
13 | חנן - ריפוי דרך קשר מודע עם המשפחה הפנימית בני - חיבור המשפחה הפנימית לדרך רוחנית/עקרונות רוחניים | מאמר מס' 25 עקרונות המשפחה הרוחנית |
14 | חנן - חיבור מעמיק עם החיים הפנימיים הרוחניים בני - המעבר מ"עצמי" שמבוסס על שליטה ל"עצמי" שמבוסס על קשר עם אלוהים | מאמר מס' 26 חיבור מעמיק עם אלוהים |
15 | סיכום שנה - חנן ובני |
הסילבוס נמצא כרגע בעריכה ויעלה בקרוב
לפרטים נוספים השאירו פניה ונשמח לחזור אליכם עם כל המידע
הסילבוס נמצא כרגע בעריכה ויעלה בקרוב
לפרטים נוספים השאירו פניה ונשמח לחזור אליכם עם כל המידע
חברי הקבוצה נותרים קבועים ובכל שנה מתחלף מנחה הסמינר. חלוקה כזו מאפשרת עבודת עומק מתוך היכרות עם חברי הקבוצה ועם האישיות הטיפולית המתפתחת אצל כל אחד ואחת, ולצד זאת היכרות עם מנחים שונים וסגנונות התבוננות מגוונים על חומרים קליניים.
היא לפתוח מרחב קבוצתי שיאפשר לכל משתתפ/ת להמשיך ולפתח את העצמי שלו/ה כפסיכותרפיסט/ית דרך הבאת מקרים לדיון בקבוצה שימוש בקולות ותחושות הקבוצה כ"היכל של מראות" היכולים לתת זוויות הסתכלות מגוונות להבנת המקרה ודרך עבודתו של המטפל.
אני מכור נקי בעצמי 7 וחצי שנים. אני עובד בתחום ההתמכרויות כבר כמעט 5 שנים במרכזים היוקרתיים בישראל. נרשמתי ללימודים בפסיכותרפיה ואני עוד רגע מסיים שנה ראשונה. ניתנה לי ההזדמנות ככה באמת לחזור לילדות שלי, לטפל בכאבי הליבה, שלא ניתן לי ההזדמנות לפגוש במהלך החיים שלי. זה ניהל אותי והביא אותי למקומות מאוד הרסניים. ודרך הלימוד, והמכללה והמפגש והמרצים שהם באמת בעיני מאנשי המקצוע המובילים בתחום ההתמכרויות בארץ, ניתנה לי באמת הזכות לפתוח את הדלת של הבית שגדלתי בו ולחזור לילדות המאוד מורכבת והבית הלא מתפקד שגדלתי בו. אני יכול לספר על חווית לימוד יוצאת דופן, עמוקה, מקצועית, ככה באמת שעוזרת לי, להעביר ולשרת את העולם עם המתנה שאני ככה רוכש פה במכללה. אני יכול להגיד שהשינוי האדיר שקרה לי בחיים מאז שנרשמתי למכללה הביא אותי למקום שאני מטפל בעצמי וגם מלווה אנשים שמתמודדים עם התמכרויות וטראומות וקושי לנהל את החיים בתנאים המקובלים.
סטודנט שנה ראשונה במכללת טריותרפיה במסלול פסיכותרפיה. אני למדתי המון סוגים של לימודים, ועובד עם המון מכורים, ותמיד הרגשתי שחסר לי משהו, עד שהמליצו לי והכרתי את בני וחנן. הגעתי למכללה הזאת ולראשונה בחיי דיברו איתי על הילד הפנימי. כשהתחלנו לנגוע בזה קרה לי דבר מדהים. התחלתי להבין את השורש של כל הבעיה בעצם, וזה מה שהיה חסר לי. היה חסר לי לנגוע בילד הזה, ולהבין שלאחר הילד הזה מגיע איזשהו נער. יש שם ילד עצוב ונער אלים שרוצה להגן עליו, ובעצם זה השורש וזה מסע של הרס עצמי וזה עשה לי וואו. חוויתי שם התעוררות רוחנית מטורפת וזה שירת אותי לעזור לאנשים כדי לצלול איתם לתוך הילד הזה שכואב בתוכם. להביט עליהם בחמלה, ובאהבה, לחבק אותם וביחד עם מטופל. זה לחבק את הילד הזה ולצמוח איתו ביחד לגבהים. המכללה הזאת עשתה לי פלאים.
באתי לכאן כי העולם הזה מאוד עניין אותי, בתחושה שלי, עם הניסיון שלי, בחיים, בביזנס ובמשפחה. שמשהו יותר עמוק מנהל אותנו וחשוב לנו בחיים. משהו יותר עמוק מהדברים שרואים למעלה. משהו שהוא מהותי לחיים, למשפחה מתפקדת, לעסק מתפקד. לכל פרמטר שאנחנו ניגשים אליו בחיים, יש גרעין קטן שממנו נובע הכל.
אני פה שנה ראשונה ולמדתי המון על איך העולם עובד, מה זה עולם הרגש, מה זה עולם הנפש, העולם הפיזי, העולם הגשמי. בעצם מערכת אחת שמשפיעה על כל המימדים. בנאדם שרוצה להצליח בזוגיות, בנאדם שרוצה להצליח כהורה, בנאדם שרוצה להצליח כבעל עסק, בנאדם שרוצה להצליח במערכות יחסים, כבוס בעבודה, כאישה, כבעל, כאבא, בכל פרמטר יש גרעין אחד שהוא המקום הזה. המסלול הוא מסלול של 3 שנים, אני רק בשלהי השנה הראשונה ואני יכול להגיד באופן ברור שחוויתי קפיצה אדירה בכל היישום שלי והטמעה של החומר שנלמד פה. משבוע לשבוע יש תהליך אבולוציוני מדהים שקורה פה בשיעורים, בקבוצות, בסדנאות, תהליך מדהים שפותח את האופקים, שם אותך בחיים האמיתיים, מול העולם האמיתי, ונותן לך את הכלים האמיתיים והפשוטים איך לחיות בצורה בריאה, בצורה שלווה, בצורה שמחה, בצורה שאתה מכיל את האנשים, אוהב אותם. אתה חי בצורה נכונה, בצורה רוחנית, אתה לוקח את אלוקים ואתה שם אותו במרכז החיים שלך. אני מאחל לכל אחד לזכות בדרך פה.
בתור נקיה כבר 28 שנה, אני חייבת להגיד שמחולל השינוי בחיים שלי זו השנה האחרונה. למרות שעברתי צעדים, סבבים, וטיפולים למיניהם במסגרות כאלה ואחרות, אבל השנה הזו עשתה את ה-Game Changer בהחלמה שלי וזה ניכר גם במסגרת העבודה שלי. השוני הוא שהפעם אני מבינה את הצד השני ורואה מעבר למה שהוא אומר או לא אומר. אני מצליחה להבין ולראות כמו רנטגן, פנימה. זה משוגע מבחינתי. אני צוללת במנהרת הזמן, למדתי על עצמי המון המון דברים, ואחד השינויים הגדולים שקרו לי השנה זה בעצם מערכת היחסים עם הבן שלי. הצלחתי לראות באמת את הילדה שבי ואת הילד הקטן שבו, לפעמים מתנגשים ולפעמים עושים עבודה. אני מרוצה מהצוות, אני מרוצה מההתנהלות של הלימודים ואני פשוט נפעמת, באמת, כל פעם מחדש.
הגעתי ללימודים בעקבות המלצה מחבר שלומד כאן ונשארתי כי אני מרגישה את החוויה שאני עוברת בעצמי. אני ממש מרגישה כאילו כל שיעור מדברים את מה שעובר עליי ומה שעבר עליי כל החיים וזה פשוט מרתק אותי וזה נראה לי הדבר הכי טוב בעולם ללמוד ככה לטפל באנשים, דרך המקום שלי והחוויה שלי.
התחלתי לעבוד כבר עכשיו בשנה הראשונה בתור מדריכת שיקום וזה מאוד עוזר לי כשאני מקשיבה למתמודדי נפש ושומעת מה עובר עליהם, ואני ממש מצליחה להתחבר למקומות שלהם ולנסות אפילו איפשהו לתת כמה טיפים. אני בעצם לומדת איך לדבר אליהם, להקשיב להם, מה יותר להגיד, מה פחות להגיד, לתת להם באמת את התמיכה וההבנה וההכלה שהם צריכים.
השנה עברתי תהליך מאוד מאוד משמעותי בחיים שלי. חוויה. כל התהליך שעברתי השנה זו חוויה אחת גדולה שבעצם מדברת על הילד הפנימי, מה שנקרא איך גדלתי, ומה שעשיתי בחיים. ז"א, עמוק עמוק בפנים. אם ידעתי עד היום שאני מה שנקרא יודע, אז כשהגעתי למכללה, אז בעצם זה דיבר אליי ממש עמוק עמוק פנימה. למדתי על המשפחה שלי, למדתי על עצמי. אני עובר פה תהליך עם עצמי וככה זה משתלב עם המטופלים שאני מלווה אותם היום. אני חושב שהתבגרתי המון השנה הזו מבחינת הלימודים. הדבר המשמעותי הוא שבעצם היום כשאני עובד עם מטופלים אני היום יכול לראות הרבה דברים שלא ראיתי בעבר, לפני שהגעתי ללימודים. אני רואה באמת אינדיבידואל, מטופל, איך לטפל בו, איך לגעת בו כמו שנוגעים בי פה במכללה בני וחנן.
אני מאושר על הבחירה שעשיתי ללמוד במכללה. מה שהופך את הלימודים בשבילי לכל כך משמעותיים זה ההבנה שהלמידה שלנו היא בראש ובראשונה דרך פנימית, אל תוך עצמנו. הכלי הכי עמוק שהלימודים במכללה מעניקים לי ואני יוצא מהפגישות מלא השראה, זה המקום שבו אני מרגיש שאני פוגש את עצמי, שאני מרגיש שזה מאפשר לעשות תהליכי שינוי בתוך עצמי ואני מרגיש שאני מביא פירות כבר לתוך ההתנסויות הראשונות שאני עושה בעולם הטיפול.
אני מרגיש שיש פה מורים שחיים את 12 הצעדים בצורה מאוד עמוקה, והם חיים טיפול בצורה מאוד עמוקה, ומצליחים ליצור דרך של טיפול שהיא בו בזמן גם דרך של השתנות עבור המטפל, והכוחות שנובטים לי בתוך הנפש זה ודאויות, דברים שמחזקים אותי, דברים שמעמיקים אצלי, אני מרגיש שאני מביא אותם עם הרבה אמון בדרך.
אני יכול לומר שהיום כשאני נכנס לחדר של עבודה עם מי שאני מלווה, אני נכנס בהוויה אחרת. אני נכנס בהוויה של יותר אמון ובכוח עליון שפועל בתוך המפגש. אני מרגיש שאני קשוב יותר. ליוויתי אנשים בצורות שונות הרבה שנים, ויש משהו חדש שקורה לי בזכות הלימודים ואני מייחל להמשך.
ברוכים הבאים למתעניינים, אני מזמין אתכם ללימודים שהם חוויה אחת שנמשכת לכל השלוש שנים.
לימודים ברמה אקדמאית שהם חוויה עמוקה מאוד, אשר תיצור את החיבור לעצמכם ותהפוך אתכם למטפלים בחסד עליון.
אתם תהפכו בלימודים לאנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, אנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך עד אשר אתם תכלו לעשות זאת בעצמכם.
אתם תלמדו להביא בשורה חיובית וטובה לאנשים שלא מצאו מענה טיפולי בשום מקום אחר, עם צוות של אנשי דרך ניסיון ואקדמיה.
ברוכים הבאים, אנו כאן עבורכם ובשבילכם לא רק לשלוש שנות הלימודים, אלה להמשך המסע גם לאחר שתסיימו את הלימודים. הלימודים יהפכו אתכם למטפלים ברמה אחרת ממה שאתם מכירים, אתם תהיו אנשי דרך ורוח כבסיס לזהות הטיפולית שלכם, אתם תעברו תהליך נפשי ורוחני מרתק בתהליך הלימודים.
חשוב לי להגיד הלימודים בטריותרפיה, מרוב שהם חווייתיים, לימודיים ומשמעותיים הם יובילו אתכם אל עצמכם, אל העצמי האמיתי ואל הנשמה שלכם.
בלימודים אתם תחוו ותתעוררו אל חייכם ואל האמת. עוד להוסיף ולהגיד לכם, שתוכנית הלימודים היא גם לכאלה שלא רוצים להיות מטפלים, אלה רוצים רק לעבור דרך ותהליך משמעותי.
בואו תטעמו, תחוו ותלמדו. אנו אתכם לאורך כל הדרך.
יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים בטופס ואנחנו נחזור אליכם.
תוכנית הלימודים לפסיכותרפיה מתפרסת על שלוש שנים, תלמיד שיסיים את כל חובות הלימודים יקבל תעודה מטעם מכללת טריותרפיה, והמכון הבנלאומי להכשרות מקצוע, כמו כן, התלמיד גם יקבל קוד מטעם המכון הבנלאומי להכשרות.
תוכנית הלימודים מתבססת על שלושה נושאים מרכזיים: היתמכרות, טראומה, ומערכות יחסים, כול הנושאים מתמקדים בהיבט ההיתמכרותי, והילד הפנימי.
הלימודים הפרונטליים במליאה מעורבים גברים נשים, בתוכנית יש קבוצות קטנות, שנקראות קבוצות קליניות להדרכה מעשית, והן מחולקות לקבוצת גברים, קבוצת נשים וקבוצה מעורבת גברים נשים.